Bakom Bloggen


Här hittar ni en tjej på 26 år.
År 2012 fick jag diagnoserna borderline och fobisk personlighetsstörning men augusti 2018 ersattes dom med autism (asperger). Jag har även PTSD efter våltäkter och efter att levt i våld i nära relation.

Skulle beskriva mig själv som en kreativ nörd som dricker alldeles för mycket kaffe. Fotografering har alltid legat varmt om mitt hjärta. Fångar gärna varje ögonblicka som går på bild. Jag har även ett brinnande intresse för skönhet (smink) och kläder. Kläder älskar jag om jag kan hitta det på seconhand, känns som du kan hitta det mest unika där.

Har som passion att leva hållbart och minimalistiskt. Speciellt nu när jag väntar barn (BF 29/5 - 2020) och ska uppfostra ett barn i en värld som håller på att falla samman. Vill dela med mig av min resa mot ett mer hållbart liv. Min resa som minimalism påbörjade jag under 2018 och jag är långt från färdig med den resan.
Mitt mål är också att ha sen sån vegetabilisk livsstil som möjligt. Undvika animaliska produkter i den mån jag och mitt kommande barn mår bra av.

Mitt största glädjeämne i livet är djur, en av dom är min hund, Enzo. En Saluki på 8 år. Han kom in i mitt liv 18 december 2014. Han ger mig en energiboost varje dag och har varit mitt stora stöd genom min resa. Enzo är en soffpotatis som på 1 sekund kan förvandlas till en clown. Han kan ibland ha många åsikter om saker och ting, speciellt när det är dags att gå ut eller att gå och lägga sig.
Det finns även en liten katt i bilden som heter Apollo. 4 år och ett riktigt busfrö. Medan Enzo är en katt i hundformat är Apollo en hund i kattformat. Väldigt social av sig och gnäller när han inte får vara där jag är.


Follow my blog with Bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA