Dåliga besked + Magsjuka

Hej på er! Hoppas det är bra mycket bättre med er än vad det är med mig. Mötet med SOC i måndags har gett mig ganska mycket stress. Kan knappt gå in på det då jag inte vet var eller hur det ska sluta. Det jag vet är att jag har två alternativ just nu, ena är en chansning och det andra är som att gå 100 steg tillbaka i min utveckling och mentala hälsa. Trodde inte att det kunde bli sämre men det kunde det visst, fick magsjuka igår.
Kommer till AKH och känner mig helt borta, känner illamående och kan knappt fokusera på samtalet. Blir tvungen att avbryta mitt i samtal där. Lyckades bli hämtad av E och R. När jag väl kom hem började "magpumpningen". Tack och lov mår jag mycket bättre idag. Hoppas på att våga få i mig lite näring under dagen.  

Det kommer bli en lugn dag för mig som ni förstår. Tacksam över att ViaPlay har tagit tillbaka Grey's Anatomy så kommer fortsätta att se den serien. Den är ju faktiskt smårolig och lite spännande. Kanske klarar att färga klart mitt hår idag också. Blev lite halvt misslyckat i fredags men igår fick jag hem mera hårfärg. Jag är så taggad på den nya hårfärgen så kommer lägga den lilla energi jag har på det idag. 

Kommer igång med uppdateringen ordentligt när jag är 100% återställd och mina tankar är mer samlade. Ha det så bra!
Jenni:

Nej men usch vad tråkigt att höra, både negativa besked och att vara sjuk :S Skickar dig kramar och hoppas att du blir frisk snart och att allt vänder till det positivare <3

Svar: Tack så mycket :) Tror att jag håller på att bli bättre nu <3
Denise Taylor

2019-01-24 @ 07:06:37
URL: http://tervahauta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA