Fokusera på det positiva

God morgon denna soliga söndag! Jag har många tankar och känslor som jag vaknar upp till. Fruktan, sorg, oro och lättnad. Ni kommer att få veta varför men just nu är jag inte redo att berätta. Ska göra mitt bästa och fokusera på det positiva i livet just nu. Njuta av de små underbara stunderna. Och sist med inte minst, ta djupa andetag och andas ut när saker och ting känns jobbigt. 

Idag och imorgon ska jag lägga all min kraft på att försöka packa klart. Vill bara få undan allt nu och ha det nödvändigaste kvar. Om en vecka åker flyttlasset. Tiden har verkligen gått fort. Tror jag blir allt mer redo ju närmare dagen vi kommer, samtidigt som en gnutt panik kommer. Jag har insett senaste dagarna att jag kommer sakna familjen här men tror att vi kommer ha en vänskaplig kontakt efteråt. Det är jobbigt att släppa taget, har varit en speciell situation att bo med en familj på detta sätt som jag har gjort men kan utveckla det i ett senare inlägg.  

Hoppas ni får en fins söndag!
Emma Engström:

Massa styrkekramar till dig! Som du skriver får man verkligen fokusera på allt det bra, även om det ibland är tufft! KRAM <3

Svar: Tack fina du :) <3
Denise Taylor

2019-03-25 @ 13:45:50
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Ida - foto & häst:

Himla vackra bilder! Och styrkekramar till dig, så viktigt att tänka på det positiva ja och andas! Hjälpte/hjälper mig något otroligt när det är jobbigt, och omge sig av människor som få en att må bra :')

Svar: Tack så mycket! Jag hoppas på dom fina människorna runt omkring mig kan hjälpa mig <3
Denise Taylor

2019-03-25 @ 21:53:45
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA