Picknick i skogen

Igår var verkligen en perfekt dag för att ha lite picknick ut. Solen sken, lagom temperatur och ett glatt humör. Skogen kändes sagolik, ljuset föll i skogen på ett magiskt sätt.
Jag hade tagit med mig lite frukt och en flaska med saft. Kunde inte bli bättre. Försökte utforska nya vägar men insåg att vi troligen hade gått dom skogsvägar som fanns redan. Enzo tyckte jag var tråkig som skulle stanna och njuta av min frukt så det fick bli en snabbfika där ute i skogen. Hade såklart lite fika med mig åt honom så att han inte skulle bli helt utan.
Insåg dock att jag inte kan ta några äventyrspromenader i timmar då min blåsa är för tillfälllet inte var den en gång var. Efter en timma kände jag att det var dags att skynda oss hemåt men vi var nöjda väl hemma.
ajlimullersandvik.blogg.se:

en timme är en jäääättepromenad för mig :D

Svar: Haha :D Hade planerat värsta upptäcktsfärden men när lillen ligger och trycker så går det inte riktigt haha
Denise Taylor

2020-01-26 @ 19:29:40
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA