Dagens Look | Första besöket från boendestöd

Jag lugnt säga att jag helt slut. Att vara nervös inför två olika möten och ha ånget inför det sista tar på krafterna. Visste inte vad för person som skulle komma hem till mig eller vad vi skulle göra. 

Storhandlingen med min kontaktperson gick bra. Nu har jag mat så att jag klarar mig ett tag. Min kontaktperson verkar vara härlig gammal farbror, har även lite djurintresse som jag vilket är positivt då jag älskar att prata om djur. Nu är det bestämt att vi åker och handlar på torsdagar och på tisdag ska vi träffas för en fika eller lunch. 

När boendestödet skulle komma hit kände jag ångest. Brukar generellt vara stressad över att få hem besök och nu visste jag dessutom inte vem som skulle komma. Min första tanke just nu är "Jag vill inte göra om detta", tänker dock att jag ska ge det en chans. Vet att det är för mitt egna bästa trots att jag kände mig väldigt obekväm med det. Men han som kom var trevlig och berättade lite om hur det kan fungera. Det kommer variera mellan fyra olika personer när det kommer boendestöd hem till mig. Jag behöver att någon ska komma hem till mig ibland för att jag ska få motivationen till att städa, speciellt när jag har en period då jag mår sämre och då kan boendestödet vara bra. 
Enzo smög sig inte när jag höll på och tog bilder så då fick han såklart ställa upp på en bild.... 
Skjorta: Carlings | Top: BikBok | Byxor: Weekday (11 år gamla)
Ida - foto & häst:

Så snyggt! Så bra att allt gått bra ändå, förstår att det tog på krafterna men skönt att det är över för nu :)

Svar: Tack så mycket :D <3 Jaa, nytt boendestöd kommer imorgon så får se hur det går haha :P
Denise Taylor

2019-04-06 @ 16:41:59
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA