Lugn och Ro i skogen

God morgon! Påskafton i all sin ära. Igår fick jag ingenting gjort som jag hade tänkt. Fick den här lysande idéen att börja titta på Game of Thrones, hatar och älskar serien nu. Idag har jag dock bestämt att jag inte får röra TVn för än jag har gjort det jag hade tänkt att göra. Får sätta lite hårda regler för mig mig själv. Som belöning ikväll ska jag ha lite hemmaspa. 
Senaste veckan har jag och Enzo startat vår morgon i skogen. Känner att det har gjort stor skillnad för mig att börja dagen på en fridfull plats. Det blir lite som att praktisera mindfullness. Fokuserar på djur, ljud, doft och Enzo. Pojken min tycker bäst om att gå i skogen så då får jag en glad hund på köpet. När jag börjar dagen med en promenad i skogen då känns det som att jag börjar dagen på ett positiv sätt, blir avslappnad och möter inte stressen med bilar och människor. Lugn och ro. Vi tar nästan alla våra promenader i skogen om jag ska erkänna. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA