Före och efter

Här har ni före och efter mitt frisörbesök igår. Jag är sjukt nöjd. Känner fräsch och lite som en ny människa. Sen har jag såklart tappat min förmåga att styla kort hår men den förmågan kommer nog sakta men säkert tillbaka. 

Idag ska jag iväg till Strängnäs igen men den här gånger har jag samtal om våld i nära relation. Varit en paus i tre veckort för folk vill tydligen ha semester. Men nu dras allt igång igen och när jag kommer tillbaka från min semester tänker jag vara laddad inför att satsa 100% på att göra framsteg inom alla områden. 
Ida:

Så snyggt det blev, du passar riktigt bra i kort hår :D

Svar: Tack :D
Denise Taylor

2019-08-16 @ 23:45:40
URL: http://idanilssonphoto.se
Luna:

Åh vad fint det blev!!

Svar: Tack så mycket :D
Denise Taylor

2019-08-20 @ 19:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA