God morgon från Gozo

God morgon kära ni! 22.30 landade jag i Malta igår. Resan gick ganska smidigt förutom att jag blev tidig till Skavsta så det blev mycket tid att döda där. Från flygplatsen i Malta till ön Gozo gick allt överraskande smidigt. Vi passade färjan perfekt, lyckades till och med köpa mat på vägen. Där vi köpte mat dök en otroligt vacker vildkatt upp som jag bara ville ta med mig hem. Hon vara så mysig och kom direkt fram till mig. Mitt hjärta kommer gå i tusen bitar när jag inte kan ta hand om alla vildkatter, det är vet jag redan. Lä bli många bilder på katter under resan. 
När vi äntligen kom fram till mammas lägenhet insåg jag att jag inte riktigt hade uppfattat hennes trapphus rätt och envis som jag var tackade jag nej till bärhjälp. Ångra det i efterhand då det blev som ett gympass och jag flåsade 10 miuter efter jag hade burit upp väskan. Smala trappor och högst upp. 
Nu ska jag njuta av mitt morgonkaffe och sen senast klockan 11 väcker jag mamma. Planen för dagen är att först gå och bada. Kommer troligen knäppa lite mobilbilder när går och badar men imorgon kommer vi utse en dag för systemkamera, vill inte lämna min systemkamera obevakad på stranden. Sen ikväll ska jag få se den omtalade baren The Glas Box, en bar som mamma har pratat mycket om. Mamma ska även sjunga ikväll så det kommer bli så himla kul att se!

Leker med tanken att försöka filma lite undertiden jag är här och sen se om jag kan få ihop någon form av vlog. Kan det vara nåt kanske? Testar och ser iallafall om jag får ihop roligt matrial att klippa ihop när jag kommer hem. 
Ida:

Amen guuud detta ser ju underbart ut! Njuuut! :D

Svar: Det är verkligen underbart här! :D Känner redan att jag borde ha försökt med två veckor haha
Denise Taylor

2019-08-21 @ 18:31:36
URL: http://idanilssonphoto.se
Dixi Wonderland:

Wow vilken utsikt :D

Svar: Visst är det fantastiskt! :D
Denise Taylor

2019-08-22 @ 07:27:28
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA