Min fjärde dag

God morgon gott folk! Hur mår ni idag? Själv känner jag hur min energi sakta börjar försvinna. Intensiva dagar här på Gozo. Är inte van vid att hålla tempot uppe varje dag. Kommer behöva en veckas semester för att återhämta mig när jag kommer tillbaka till Sverige. 

Igår träffade vi mammas granne Mitch som är en häftig gammal dam. Hon har levt ett väldigt intressant liv och även varit med om en del sorgliga saker. Varje gång min mamma har varit hos henne har hon alltid kommit hem lite lullig och nu förstår jag varför. 70% gin, 20% tonic och 10% is i drinken. Vi spenderade hela eftermiddagen där och hade en sån trevlig tid. Mycket skratt. Förtsår varför mamma ser henne som en av sina nära vänner här för hon verkar vara en sån person som man kan prata om allt med. 
På kvällen träffade vi en av killarna som mamma har spelat ihop med. Väldigt trevlig kille. Kul att få ett ansikte på honom en även en personlighet. Det var en av de viktigaste delarna på min resa att få ansikten på alla som mamma har pratat om. 

Idag är näst sista heldagen och vi har planerat att bada för hela slanten idag. Det känns som en perfekt plan. Lagom avslappnande och bra träning. Ingen press på att jag ska vara social på något sätt vilket det har blivit lite de senaste dagarna. Missförstå mig rätt, har varit kul att träffa alla men det har varit ansträngande.  
Amanda (Swedish Passport):

Åh, Mitch låter ju som en helt fantastisk individ! :D

Svar: Ja hon är verkligen det :D
Denise Taylor

2019-08-25 @ 20:48:24
URL: http://swedishpassport.com
Sarah:

fina bilder

Svar: Tack så mycket :D
Denise Taylor

2019-08-28 @ 13:20:37
URL: http://www.klarahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA