Nytta med nöje denna onsdag

God morgon mina sköna bönor! Hoppas ni har sovit bättre än mig, tog för lång tid att somna och ville helst gå upp 06.30 men Enzo väckte mig 08.00 vilket var lite hyggligt av honom.Vem behöver en väckarklocka när Enzo finns?

Idag är det städdag som står på schemat, städa och tvätta helt enkelt. Ska ta en stund och göra något kreativt på eftermiddagen hade jag tänkt. För drygt en vecka sedan hade jag ett samtal med min bror som inspirera mig till att rita mera, det är en färdighet jag vill utveckla och har haft mina perioder då jag har arbetat på det. Så idag ska jag ta mig en stund och träna på det. Ska även försöka få in en stund framför pianot. Nytta med nöje är min plan för eftermiddagen. 

Nu bli det en långpromenad med Enzo och sen ska jag sätta fart! Ha en fina dag!
Rebecca Adnell:

Men så söööt! :D

Svar: Hihi jaa :D
Denise Taylor

2019-08-07 @ 10:11:56
URL: http://adnellphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA