Revolution Pro | Pro Supreme Matte Lip Pigment

Om produkten:
Fortsätt trenden med Revolution Pro Supreme Matte Lip Pigment. Tillgänglig i ett sortiment av oemotståndliga nyanser glider. Denna krämiga formela glider över läpparna får en färgintensiv och smudge-proof matt finish. Applicera ensam med doe-fotapplikatorn för jämn täckning eller toppa med ett läppglans för extra glans.

Mina tankar om produkten: 
Den är krämig och väldigt behaglig att ha på läpparna. Pigmentet varar länge. Skulle inte säga att den är smudge-proof eller att den torkar helt. Jag är inte heller ett stort fan av applikatorn, den känns klumpig och tyckte det var svårt att var en exakt applicering. 
I det stora hela tycker jag ändå om produkten, när jag inte vill ha nåt för intensivt och uttorkande på läpparna är denna ett bra alternativ. 
Finns att köpa HÄR 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA