Vakna upp hemma

Trodde inte att jag skulle vakna upp hemma hos mig idag men otroligt tacksam över att jag gjorde det. Min omtänksamma gubbe tyckte att vi kunde åka hem till mig istället för honom efter vårt roliga inne i Stockholm, han vet att jag tycker det kan vara jobbigt att åka kommunalt vilket jag skulle ha gjort annars på måndag i så fall. Konstigt att vakna upp utan att behöva gå ut med Enzo. Som hundägare tänker du att alltid att det ska vara skönt att vara hundfri ibland men när du väl är det blir det sånt tomrum. 
Apollo såg lite sur och väldigt misstänksam ut när vi kom hem klockan fyra på morgonen. Såg ut som han tänkte "jaha nu är det dags att komma, var har ni varit?!" Men sen blev han ganska tillmötesgående. Somnade med honom på min bröstkorg och nu med morgonkaffet har vi suttit och myst. 
Gårdagen kunde inte ha blivit bättre. Både dubbeldejten och när vi träffade våra vänner i Stockholm var himla kul. En perfekt lördag med bra sällskap. Så mycket skratt som det blev den kvällen, kände mig glad och tacksam över dagen när vi kom hem. Jag är inte bakis men lite seg, förståligt eftersom min kropp bara ville sova fem timmar. Kan hända att det blir dagenefter-mat idag, för jag har inte energin att stå och laga mat. Sitter här med ett leende på läpparna iallafall och mer kan jag inte begära!
Hemma Hos Felicia:

åh, så mysigt med dubbeldejt!!

Svar: Ja det var så mysigt och kul att träffa vänner till gubben :D
Denise Taylor

2019-08-18 @ 12:11:39
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA