Bästa och sämsta vecka 27


Bilder från min morgonpromenad

Senaste veckan har verkligen varit förvånande bra. Under tiden Space var här kände jag mig väldigt tillfreds, kan bero på att det var mys hela tiden. Kändes också som att jag fick saker och tinga gjorde ändå. 
Hade en svacka igår men tillät mig själv att det. Fastna framför TVn hela dagen men det var okej. Ibland behövs dagar då man inte gör något alls och igår var en sån dag. Tror också det var en lätt variant av att krascha, när biljetterna bokades till Malta blev jag överväldigad av känslor och i fredags var jag inne igen i Strängnäs och pratade om våld i nära relation så det är inte så konstigt att jag kände mig lite nere eller snarare ångestladdad. Idag känns det bättre. Städat, tvättar och sitter just nu med en kopp te. 

Veckans bästa:
  • Jag var hundvakt
  • Fick en ny favoritpalett
  • Jag mådde bra
  • Bokade biljetter till Malta

Veckans sämsta:
  • Vrickades foten
  • Hade en dålig lördag
  • Enzo var svartsjuk när Space var här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA