Busa av sig

Handlat i värmen, busat av Enzo ute och nu är middag på gång. Ugnen värms upp och jag ska njuta av en god och enkel middag. 
Fylldes av så mycket skratt nu när jag var ute med Enzo. När han går all in i bus då ger han ut en sån härlig energi att jag inte kan bli annat än glad och ha kul med honom. Sann kärlek mellan hund och människa när man har kul tillsammans. 

Känns så skönt att bara kunna surfa igenom känslorna på dagarna just nu. Sätter ingen press på mig själv att jag "borde" göra en massa saker, jag är okej med att bara vara. Har på något sätt funnit en inre ro just nu. Hoppas på att det håller i sig ett tag nu, behöver verkligen känna mig på topp nu. 

Hoppas ni har haft en fin dag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA