Få ord inom mig

Senaste tiden har mitt kreativa flow gått fram och tillbaka, känt att jag har varit tom på ord. Fast jag har mått bra, livet har varit bra senaste tiden och jag har tagit några steg tillbaka från sociala medier generellt. Funderat på varför jag bloggar och vad jag vill skriva om. Det är ju ett sätt för mig att vara kreativ, älskar att skapa med kameran. Nu har jag bestämt att jag bara uppdaterar när jag känner att jag har något vettigt att skriva om och vill fokusera på vardag, tankar och mina intressen som är skönhet, stil och foto. 
Kan meddela nåt kul som har hänt sen min jag tog min paus. Jag har blivit återförenat med mitt piano. Pappa och min bror hämtade det i mitt förråd och körde ner det till Mariefred. Nu försöker jag träna upp mina gamla förmågor. På det sättet har jag ändå varit kreativ. 
När jag tittar på noterna blir jag förvånad över bra jag ändå var en gång i tiden. Jag hoppas på att jag ska bli minst lika bra igen. Att spela piano har varit rogivande för mig och när jag var yngre satte jag mig alltid och spelade när tankarna var tunga. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA