Fit for fight

God morgon! Har ni vaknat på rätt sida idag? Jag har håller på att vakna på rätt sida. Kaffet  håller på att gå in i mitt system. Vaknat upp med lite idéer för att få blogginspirationen att komma tillbaka. Det är inget fel med mitt fotograferande, fotar faktiskt mer än vad jag har gjort på länge men är dålig på att ta bilder som passar in till inlägg. Ibland får jag ihop båda och ibland inte. 

Idag ska jag åka in till Strängnäs som jag har gjort de senaste fredagarna. Samtala om Våld i Nära Relation. Gick och la mig tidigt igår för att känna mig mer redo för känslostormen som kan komma efteråt men typiskt nog hade jag lite svårt att somna. Som sagt så håller kaffet på att komma in i mitt system och jag börjar känna mig redo inför dagen. Bara lite kläder och smink som fattas och sen är jag fit for fight. 

Har kommit in i en period då jag gillar att fota blommor....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA