Första Juli

Ny månad och ny vecka. Startar den här veckan på ett positiv sätt. Vaknar upp med ett kreativt flow. Känner att jag mår bra. Förra veckan hittade jag ett sätt att hantera min ångest, jogga. Kom jag igång och började jogga med Enzo och ibland gjorde jag det två gånger på en dag för att lindra min ångest och det hjälpte. Fick annat att tänka. Nu när Space är här kommer jag inte jogga så mycket, tillräckligt jobbigt att promenera med två hundar. Börjar få ordning på att gå med två hundar så långpromenader kommer att ske. 
Jag gjorde ett schema för mina dagar. Vad för sysslor och aktiviteter jag ska spendera min tid på. Har något nu från måndag till fredag med något att göra varje dag. Enkla saker som inte tar lång tid att göra. 

Det känns härligt att känna sig positiv igen. Det har gått så mycket upp och ner senaste tiden. Nu har jag haft en hel vecka där det ändå har känts okej. Jobbar för att har fler positiva dagar och veckor. Hitta nya sätt att hantera mitt psykiska hälsa. Nu känner jag att jag är på rätt spår. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA