Jawbreaker

I fredags hämtade jag ut ett mycket efterlängtat paket. Nya paletten från Jeffree Star Cosmetics, Jawbreaker. Det är min första ögonskuggspalett från honom, äger läppstift sen tidigare. När jag kände på ögonskuggorna för att swatcha förstod jag varför hans ögonskuggor har fått så mycket beröm. Dom kändes nästan krämiga, mjuka, lena och mycket pigment. Jag är definitivt sugen på att ha fler paletter från honom nu. 

Imorgon tänker jag använda paletten för min för första gången. Om resultatet blir bra får ni såklart se det. Kommer bli så kul att leka med den här paletten och utmana min kreativa sida när det kommer till smink. 
(Jag är sämst på att swatcha)
blondina:

Guuud va snygga färger :D sv; Haha jag förstår dig xD Skräckfilmer är inget för alla faktiskt men du får kramas med kuddar och någon kanske som kan trösta dig då du blir rädd :P

Svar: Är helt kär i paletten :D
Denise Taylor

2019-07-02 @ 20:37:09
URL: http://blondinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA