Liten tar stor plats

God morgon! Sovit gott? Själv vet jag inte vad jag ska säga om sömnen inatt. Det är märkligt hur en sån liten hund kan ta så mycket plats i sängen men om en heter Space kanske det säger sig själv. Han lägger sig precis i mitt och automatiskt anpassar jag mig efter honom och puttas ut till kanten av sängen och ligger lagomt obekvämt. Tur att han är så söt. 
Enzo börjar bli svartsjuk, blänger på mig och Space när vi sitter i soffan och han vågar inte heller hoppa upp i sängen när Space ligger där. Försöker påminna Enzo om att han är min nummer ett och detta är bara tillfälligt. Det är något speciellt med Chinese Crested, dom är ska ta plats på fysiskt och psykiskt. 

Idag lämnar jag grabbarna ensamma ungefär en timma. Ska iväg med min kontaktperson och handla lite. Får se ifall dom har rivit hemmet eller sjunger opera när jag kommer tillbaka. Hoppas på att det ska gå bra för Space att bli lämnad en stund, vet att han kan ha lite problem med att bli lämnad. 

Hoppas ni får en fin dag!
Dixi Wonderland:

Jag sov 8 timmar! Så härligt då jag snittade på 5 förra veckan :P

Svar: Åh härligt att det vänder nu :D
Denise Taylor

2019-07-02 @ 11:46:17
URL: http://dixiwonderland.com/
blondina:

Men alltså huuuur söt :D

Svar: Visst är han :D
Denise Taylor

2019-07-02 @ 20:35:58
URL: http://blondinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA