Mår bra och njuter lite

God morgon! Ekat tomt här de senaste två dagarna och det är för att livet kom emellan men nu är jag igång igen tror jag. Jag mår faktiskt bra så det blev inte en paus för dåligt mående för en gångs skull. 
Just nu känns det som att saker och ting bara rullar på. Känner att jag är i en bra plats i mitt mående. Slappar lagom mycket, kreativa ligger på en lagom nivå och mitt sociala liv ligger också på en bra nivå. Ja allt rullar som sagt på och jag passar på att njuta lite. 

Idag ska jag rensa lite bland mitt smink och se ifall det finns nåt jag ska rensa bort. Finns lite olika saker jag märker att jag inte använder och då är det bättre att dom får ett nytt hem där de kan uppskattas. Vad har ni för planer idag? 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA