Recension | JSC Jawbreaker

Om produkten:
En tjugofyra färgpressad pigmentpalett. Denna palett är nästa nivå regnbåge. Jawbreaker Palette är Jeffree Star Cosmetics största palett hittills, innehållande 24 matt, glänsande och metalliska nyanser som är mycket pigmenterade och enkelt blandbara. Inramad i en rosa jawbreaker tryckt design, ser den här paletten tillräckligt bra ut för att äta.

Mina tankar om produkten:
Detta är som sagt min första palett från JSC. Jag är helt amazed med den här paletten. Den har blivit min nya favorit helt klart. Ögonskuggorna är lätta applicera och fungerar perfekt tillsammans. Min kreativitet utmanas av den här paletten för det finns så många färger och oändliga looks du kan skapa. Pigmentet finns definitivt där. Jag avgudar de röda skuggorna i paletten. Blir smått sugen på att köpa Blood Sugar nu från JSC. 

Fler bilder på paletten finns i ett tidigare inlägg.

Dessa tre looks jag har gjort har gjorts utan primer.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA