Angående min praktik

Hej på er! Jag har haft fullt upp idag. Storhandlat med min kontaktperson och sen haft ett möte. Mötet var det viktigaste eftersom det var angående min ångest runt praktiken.

Jag har berättat för er om min ångest runt att ge mig iväg till praktiken, det känns inte hållbart. Bestämde att jag behövde prata personen som är ansvarig för praktiken så ett möte blev det idag på ett fik här i Mariefred.
Hon var väldigt förstående. Vi kom fram till att vi ska försöka hitta en ny praktikplats som är lättare att ta sig till. Både jag och hon ska kolla vad som finns i trakterna. Hoppas innerligt att vi hittar något som passar mig perfekt. Vill gärna hitta något jag kan utvecklas inom. 
Det är en ständig balans mellan att pressa sig själv och samtidigt lyssna på sin kropp och vad den mår bra av. Alltid lika svårt att veta vilket som är bästa. Men en sak är säker tänker inte ge upp. Ska hitta en praktikplats där jag känner att det fungerar. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA