Bästa och sämsta vecka 24

Söndag och den här veckan avrundas. Tacksam för att den här veckan inte har sprungit iväg som de senaste månaderna har gjort. Känner mig faktiskt motiverad till åka iväg till praktiken imorgon. Ska såklart njuta av dett fortfarande är helg. Boendestöd kommer och sen ska jag på äventyr nere på stan. 

Veckans bästa:
  • Jag blev van ganska snabbt vid att vara ensam
  • I slutet av veckan kom jag in i ett kreativt flow och fick inspiration till kommande inlägg
  • Jag har varit duktig på att aktivera Enzo
  • Hittat tillbaka till den veganska kosten

Veckans sämsta:
  • Torsdags kväll kom en smäll av ångest och destruktiva tankar
  • Ångesten tog över så att jag inte kunde åka till praktiken
  • Glömde hämta ut min skor hos skomakaren i fredags

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA