Bästa och sämsta vecka 25

God förmiddag mina sköna bönor! Jag börja min vecka med sovmorgon, kändes välbehövligt. Hel förra veckan kändes hektisk. Kan faktiskt erkänna att det var skönt att inte behöva gå upp klockan fem och tacksam över att jag kom ihåg att stänga av mitt alarm. 

Veckans bästa:
  • Fick hem smink som jag beställt (woops)
  • Min lördag med A-K
  • Söndagen med familjen

Veckans sämsta:
  • Praktiken inte blev som tänkt
  • Träffat fler idioter i mitt liv
  • Skomakaren förstörde mina skor
Idag har jag bestämt för att göra ett grundschema för mina veckor. Vilka sysslor jag ska göra varje dag. Ska skriva ner det på lappar och sätta upp det på kylen/frysen så att jag alltid ser dem. Hoppas på att det blir ett vinnande koncept för mig.  Dessa scheman ska inkludera vilka dagar jag tvättar, städar, tränar och vad för aktivitet jag gör med Enzo. Ni fattar konceptet. Tanken att det mesta ska göras på förmiddagar så att jag kan ta det lugn på eftermiddagen. 
Pauline Hurtig:

så kul att få hem smink :D

Svar: Jaa :D Så kul att leka med nya paletter :D
Denise Taylor

2019-06-25 @ 20:45:29
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA