En varm nationaldag

Sveriges Nationaldag. Något som jag inte har firat. Dock har jag umgåtts med mamma och min hyresvärd idag. Dom röjde på tomten medan jag organiserade upp i garderoben. Effektivt arbete på alla håll och kanter. Mamma bjöd dessutom oss alla tre på lunch. Riktigt mumsigt. 
Kan vi tala lite snabbt om värmen som har kommit? Jag hatar det. Får panik. Jag kan bara vara ute korta stunder, sen känner jag hur jag vill fly till kylan. Kan knappt beskriva känslan jag får när det är för varmt. 
Känns som folk förväntar sig att man ska älska solen och värmen men det gör inte jag. Jag är en tjej som är mer gjord för höst. Kom på mig själv längta till vintern redan för att se Enzo busa på baksidan i snön. Så vi kan nog betsämt säga att jag hoppas på en kort sommar. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA