Hejdå mamma

Igår tog vi en sväng ner på stan för att ta en rejäl fika. Dock ångrade vi det efter en stund då vi insåg hur varmt det blev. Fast det var rätt mysigt ändå. Vi umgicks vilket var det viktigaste och det var trevligt att göra något utanför huset. 
Gårdagen blev en underbart mysig sista heldag tillsammans. Lyxade till det med en flaska vin till kvällen framför en bra film.
Vid tolv idag åkte mamma. Saknar henne redan otroligt mycket. Det var så mycket enklare att ha henne här nu när jag bor så stort. Den här gången fick jag två veckor och tre dagar med henne. Fick ha henne helt för mig själv. 
Farvälet blev känslomässigt för oss båda. När hon stannade här längre blev jag på något sätt van vid att ha henne här. Den här gången behövde jag henne på ett annat sätt än tidigare. Jag behövde helt enkelt få vara med min mamma och bli ompysslad. Jag kan säga det stolt, jag är en mammagris. 

Nu ska jag försöka livet återgå till det normala och njuta av dom fina minnena från dom här veckorna med mamma. Låta det ge mig kämparkraft. Fast jag kommer längta tills nästa gång vis ses vilket troligen blir vid jul. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA