Mörka skogen

Myggorna ville äta upp oss på vår promenad i Mörka Skogen igår.....

God morgon onsdag och femte Juni! Kan inte fatta att vi är inne i Juni redan. Har gått in på min tredje månad i Mariefred och en månad mindre tills jag flyttar igen. Jag har känslan av att min tid i Mariefred kommer att gå fort, lika fort som mitt år i Järna. 
Idag ska jag be mammas hjälp om att organisera åt mig eller göra det bättre än vad det är i min garderob och eventuellt badrum. Hon gjorde tvättstugan otroligt fin i söndags. Nu ser det komplett ut där och vi får inte glömma att nämna att hon tvättade åt mig så helt plötsligt kom kläder upp som jag inte sett på evigheter.  

Nu när mamma har varit här har min kost skrikit "hej kom och hjälp mig!". Tror att jag har gått upp i vikt, eller jag vet att jag har det. Fast det är okej. Under min tid med mamma har jag känt att jag inte har riktigt orkat bry mig om vad jag stoppar i mig och inte riktigt heller orkat bry mig om det yttre. Har bara velat slappna av. Sen blir det lätt att jag och mamma faller tillbaka till gamla rutiner när vi träffas.Tänker dock att när mamma åker tar jag nya tag med kost och träning, göra det för min fysiska och psykiska hälsa. 
Hemma Hos Felicia:

helt galet att det redan är juni! Och superfina bilder också!

Svar: Tack så mycket :D
Denise Taylor

2019-06-05 @ 17:31:19
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA