Senaste dagarna

Hej på er! Det har ekat här på min hörna de senaste dagarna vilket beror helt enkelt på att jag har haft fullt upp och fokuserat på mig själv. Hänt lite saker också. Bland annat har vi avslutat min praktikplats. Det fanns förväntningar på mig som inte skulle ha varit från "arbetsgivaren" så det blev helt enkelt en dålig matchning. Nu tar jag paus från praktik och vi ska fortsätta jakten på en bra praktikplats när semestertiderna är över. 
Fick resultatet från ett test jag gjorde för några veckor sen om vad för yrke som kan passa mig. Tydligen skulle kontor/lärare/kreativt passa mig. Jag har redan varit inne på spåret att vilja ha praktik i bibliotek, känner att jag inte var helt ute och cykla då med tanke på det resultatet. 
Imorgon är det midsommar. Jag har inga planer förutom att ta det lugnt. Känns som det har varit en riktig hektisk vecka för mig redan så jag ser framemot att få njuta av lugn och ro. Värmen tar knäcken på mig. Gör mig extra orkeslös och trött. Idag har jag varit två vändor nere på stan och jag är helt slut. Ska lägga mig och vila, sen ska jag förhoppningsvis ha energi till att sitt och skriva klart den inlägg jag har påbörjat. 

Har ni några planer för midsommar?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA