Go-Cart

Hej på er! Inne på mina sista dagar här i Albanien. Tiden har gått fort. En del av mig längtar hem, mest på grund av mina lurviga pojkar annars så skulle jag inte vilja lämna. Jag har haft en sån fin tid här. Har tre hela dagar kvar, räknat med idag. Åker tidigt på fredag morgon. Kommer njuta så mycket som möjligt med min gubbe och sen försöka åka tillbaka så snart som möjligt.  
Igår hade vi en riktig grym dag. Började med lunch på ett väldigt litet ställe där vi åt albansk paj, jag tog en med spenat i. Väldigt gott. Pajerna här är gjorda på ett helt annat sätt än i Sverige. Det är som flera skivor med tunt bröd och emellan lägger man fyllningen och sen gräddar det.
Efter vår goda lunch gick vi vidare till gubbens mormor där hans moster och kusiner befann sig. Otroligt härlig familj. Även om jag inte förstår albanska uppfattar jag ändå all kärlek som finns där. 
Vi begav oss sedan till dagens höjdpunkt. Go-cart. Vilken kick det var att köra. Satt där med ett leende under tiden jag körde. Kändes som alla våra problem försvann just i den stunden när jag kände vinden i ansiktet. Helt underbart. 

Idag ska vi ha en städdag här i lägenheten för imorgon åker vi tillbaka till Tirana och spenderar de sista dagarna där. Vi ska även hitta på något speciellt imorgon för då fyller jag år. Får se vad det kan bli. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA