Djuren ger mig stöd

God morgon! Tankar och känslor snurrar fortfarande men det har landat lite mera. Jag vill inte gå in på detaljer på vad som har hänt för det är inte min historia att berätta. Det jag kan säga är att jag i dagsläget har distansförhållande till Albanien. Det första november åker jag till Albanien för att träffa min gubbe. Kommer vara där i två veckor. Ska bli en spännande resa. Kommer dessutom spendera min födelsedag där. Men detta var en resa jag inte alls var beredd på att jag skulle göra såhär snart.

I allt som har hänt den sensate 1-2 veckorna är jag otroligt tacksam för att jag har haft djuren att kunna lägga fokus på. Speciellt Enzo. Space har även varit här och kommer tillbaka över dagen idag. Alla djur har varit som iglar på mig. Känns som dom har märkt att jag har behövt extra kärlek.
Vill även passa på och tacka för all kärlek jag fick i förra inlägget. Vet att det är många där ute som kämpar med förändringar i livet som en inte var beredd på. Ni starka och kom ihåg, ta ett steg i taget. 
Jag har fått mera klarhet samtidigt som inget av mina val är självklara. En dag i taget och ett problem i taget. Vet att jag kan fixa detta. Att det kommer att lösas på något sätt. Det kommer vara tufft och det kommer finnas dagar då jag vill ge upp. Just idag vet jag iallafall vad jag kämpar för. 
Lisa:

Visst är djur underbara, de känner på sig när man mår dåligt. De är riktiga stöttepelare och glädjespridare :)

Svar: Ja dom är ju verkligen det :) Så tacksam över att jag har ett liv med djur
Denise Taylor

2019-10-17 @ 11:26:38
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA