En vecka fylld med planer

God morgon! Idag känner jag att jag äntligen kan komma tillbaka till mina vanliga rutiner. Känner mig mera motiverad till att göra saker. Tror att helgen i Stockholm gjorde ändå en del nytta för mig, laddades lite med positiv energi. 
Den här veckan blir fullspäckade. Första mattekursen drar igång, ska ha möte med läraren imorgon för att gå igenom mina behov inför kursen. Ska även ha möte imorgon inför en kvinnorgrupp som jag eventuellt kommer att gå på. Just nu känner jag mig osäker när det gäller kvinnogruppen. Dels för att det är mycket i livet nu och även beroende på vilken dag den landar på. Vet inte om jag skulle orka om det var på samma dag som jag har mattelektion, tar väldigt mycket kraft från mig att åka fram och tillbaka till Strängnäs. Jag får se vad dom säger imorgon helt enkelt. 

Idag ska jag lägga fokus på hemmet, hann aldrig med det innan jag åkte i fredags då pappa ringde och sa att jag kunde komma tidigare. Boendestöd ska även komma och titta till mig och även kolla att mitt hem inte har förfallit. Så jag bör sätta lite fart med det. Det har bara halvt förfallit......
Sarah:

åh fina orkider

Svar: Ja visst är dom :)
Denise Taylor

2019-10-22 @ 17:05:52
URL: http://https://nouw.com/mitttuffaliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA