Ensamtid med min Enzo

God morgon och hej oktober! Helt sjukt att vi är inne i oktober nu. Månaden som verkligen är höst. Oktober kommer bli en spännande månad för mig. Igår beställde jag hem matteboken så när den kommer väntar jag bara bara på att datumet för mina studier ska komma. Jag är så exalterad. En start på något nytt och spännande. 
Har även lite roliga utflykter som eventuellt ska planeras in med gubben och vänner. Så jag är riktigt spänd inför det. En ny form av utmaning för mig också dessutom. 

Men idag är det storhandling som står på schemat så jag ska göra mig i ordning inför att åka iväg. I eftermiddag kommer C och hämtar upp Space, han ska tydligen få åka på äventyr i helgen och jag får lite ensamtid med Enzo.  Kommer bli mysigt att ha Enzo för mig själv i några dagar. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA