Glömt bort matte

God morgon! Insåg att jag hade lite tid över innan jag måste gå ner till bussen så jag passar på att titta in och säga hej. Just nu är det bara jag och Apollo här hemma. Extra mystid med varandra, men dom andra pojkarna kommer i helgen.

Började min mattekurs den här veckan. En del av mig känner att jag har tagit vatten över huvudet och en annan del känner att jag fixar detta. Nu på morgonen har jag till och med tittat på videos om matte. Jag har tagit det till den nivån att så fort jag har tid över och energi ska jag ägna det åt matte, hoppas den viljan håller i sig. 
Nu när jag har börjat med matte igen och tittar på talen som jag ska räkna känner jag verkligen hur mycket jag har glömt. Otrolig tur att jag bestämde mig för att ta en repitionskurs annars hade det aldrig gått om jag hade börjat på nästa nivå redan nu. 

Önskar er en fin dag! Om ni har några önskemål på inlägg, hojta till då. Just nu är det tomt på idéer i mitt huvud. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA