Slappna av

Fredag. Dags att börja slappna av inför helgen. Varit en intensiv vecka. Kickat igång med matten, gått upp tidigt på morgonen och träffat vänner. Jag är riktigt nöjd med det som har varit under den här veckan. Dock ser jag framemot helgen. Hundarna kommer till mig imorgon, skönt att komma tillbaka till mina promenadrutiner med dom. Jag har även köpt en grimma till Enzo idag som jag hoppas ska göra våra promenader lite enklar eller iallafall hjälpa till på traven ihop med träning. Jag är väldigt spänd på att testa grimma och se hur han reagerar på den.
Sen om en vecka vid den här tiden befinner jag mig i Albanien om allt gå som planerat. Längtar otroligt efter min gubbe och det ska bli så kul att se hans liv där. Träffa hans familj och besöka fantastiska platser. Vad jag har förstått så finns en otroligt vacker natur där.  
Nu såhär på kvällen försöker jag bara slappna av. Tog en underbart bad. Jag har haft en gnutta ångest idag men ett bad hjälper till att radera ångesten. Ska bädda ner mig soffan och slötitta på något. Jag är helt slut efter den här veckan. Hade hoppats på att sitta och läsa ikväll men känner direkt att mina ögon inte orkar med det. Vad brukar ni göra för att koppla av?
Själv så tar jag ett bad, läser, lyssnar på musik, skriver ner mina tankar eller tar en promenad i skogen. 
Ida:

Låter ju verkligen supermysigt!! Hoppas du fick en lugn helg :D Så roligt med Albanien också!!

Svar: Helgen blev ganska lugn tack :) Ja det ska bli otroligt spännande :D
Denise Taylor

2019-10-27 @ 20:31:36
URL: http://idanilssonphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA