Spännande tider

Nu är det bara jag, Enzo och Apollo här. Space blev hämtad igår och jag ser framemot att ha lite ensamtid med Enzo. Jag har saknat grabben otroligt mycket. Vi myste ordentlig igår kväll. Soffmys för hela slanten och sen kunde han breda ut sig i min säng utan problem.
När jag har gjort mina måsten idag ska vi njuta för fullt av vår favoritårstid. Tänkte ta med kameran och Enzo på en ordentlig promenad och bara njuta och mysa. 
Nu har jag även varit inne och kikat på schemat för min matte. Känns som ett bra schema. Enda jobbiga är att jag börjar 08.30 en dag. Inte så kul speciellt veckorna jag kommer ha hundarna. Men det ska väl gå på nåt bra sätt. Varje lektionstillfälle verkar vara två timmar vilket bli alledels lagom. Veckorna som jag inte har hundarna tänker jag försöka sitta kvar och plugga. Spännande tider är detta. 40 veckor av studier från och med veckan 43.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA