Dagens Look | Snabbis

God morgon! Kör ett litet snabbt inlägg innan jag ger mig iväg. I helgen väntas det till en tripp till min gubbe. Under kvällen ska vi mötas upp av Linn och en vän till gubben. Bowling och skratt står på kvällens schema och jag har räknat med att vinna över gubben, får se hur den planen kommer att gå. Både han och jag har satt det målet. 
Enzo ska lämnas hos hundvakt till imorgon så det ska göras innan jag sätter mig på bussen till gubben, så det blir mycket resande för mig under helgen men jag tror att det kommer att gå bra. Får inte gå annat än bra helt enkelt. Det lär eka här på bloggen tills på måndag men hoppas ni står ut. Knäppte iallafall lite snabba bilder på min outfit för dagen. 

Önskar er en fin helg! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA