Dejt ikväll

God morgon från mig och de fyrbenta barnen! Apollo verkar vara den enda som är pigg av dem och umgås med mig här nere i köket. 
Gubben kom inatt så han ligger och sover medan jag har gett Space medicin och ska strax ta grabbarna på en morgonpromenad. Jag kommer trolig krypa ner i sängen igen efter jag har varit ute. Men först i vanlig ordning behöver jag få i mig lite kaffe med Apollo i famnen. Idag känns tankarna i mitt huvud bättre än igår. Inte lika mörka. Men idag känns vädret mörkare än igår. Regnat under natten. Ser ut som att det duggar ute nu. Känns sådär lagom kul, gör inte en direkt taggad inför en morgonpromenad. Dock passar vädret bra inför kvällens dejt, bio står på schemat för oss. Ska bli mysigt. Vi ska se filmen Good Boys, hört att det ska vara sjukt kul. Passar perfekt efter att haft en dag där känslor och tankar har varit lite skakiga. 

Har ni några roliga planer för helgen? Dejt med kärlek eller vänner? Eller ska ni göra något så skönt som att slappa?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA