Det kliar i fingrarna


Senaste två månaderna har jag gått in i en liten bubbla. Ni vet hur det kan vara när man är lite nykär och samtidigt som jag generellt har börjat må bra. Bloggen har lagts lite åt sidan men det har känts okej. Bloggade en del under min resa till Malta men sen blev det lite tyst igen när jag kom hem. Beror lite på att jag också har haft A-K här och generellt haft fullt upp. Men nu känner jag att det börjar klia i fingrarna igen, vill skriva, fota och redigera. Allt som tillhör att ha en blogg. 
Så vad är planen? Jo om f-kassa beviljar ska jag börja plugga matte i höst. Ska bli väldigt spännande. Oavsett vad för utbildning jag vill söka i framtiden är den där matten bra att ha. Jag har matte A (1?) men inte nån mattekurs efter det.  

Känns som allt håller på att falla på plats just nu. Har inget att klaga på. Livet rullar på och jag har inte haft en riktig svacka på två månader vilket känns helt sjukt. Okej kärlek har väl lite med saken att göra men känns ändå inte som att det är hela anledningen. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA