En längtan

God dagens! En ny design är på sin plats. Känner mig riktigt nöjd. Hoppas ni gillar den lika mycket som jag gör.

Sitter här och skriver med en Apollo i knät. Han har varit ganska mammig sen jag kom hem i söndags. Var som att A-K inte dög i helgen. När jag och gubben satt i soffan under söndagskvällen velade han hela tiden om vem han skulle vara hos. Min söta lilla mammagris.  

Jag fortsätter vara i min lyckobubbla trots att jag är helt mentalt trött efter helgen. Tar några dagar att återhämta mig. Tillåter mig själv att lyssna på kroppen och gör bara mina måsten. Räknar ner dagarna till helgen. Räknar ner mina dagar till min studier börjar. Längtar. Har inte känt en sådan längtan efter att leva på år. Längtan efter en människa. Längtan efter att jobba för ett mål, längtar efter att komma igång och jobba hårt för det jag vill. Längtar efter framtiden istället för att vara rädd för den. 
Ida:

Designen blev verkligen superfin! Ska själv försöka börja med en ny :D

Svar: Tack så mycket :D Åh spännande!
Denise Taylor

2019-09-18 @ 08:23:42
URL: http://idanilssonphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA