En ny frihet

Hej måndag och en ny vecka! Jag har haft en intensiv och underbar helg. Helgen har bestått av skratt, kärlek, vänner och en gnutta irritation. Så som det ska vara. Går in i den nya veckan med positiv energi. 

Idag börjar ett nytt liv för mig också. Jag har Charlie ska ha delad vårdnad ett tag om våra hundar. Iallafall testa och se om vi kan få det att funka. Anledningen är för att vi båda har det ganska begränsat och svårt att hitta hundvakt när vi vill göra saker. Det blir alltid stressigt att försöka hitta en hundvakt när man ska iväg och alltid svårt att planera då. Nu kommer hon ha hundarna i två veckor och sen kommer jag ha dem i två veckor. 
Även om Enzo är en ängel att resa kommunalt med så är han ganska stor och jag kan inte ha med honom överallt. Det har varit jobbigt när livet har varit begränsat en hel del men nu kommer jag få lite frihet och samtidigt ha den bästa killen. Kommer dock kännas sjukt tomt när han inte kommer vara här på två veckor. Som tur kommer jag ha lilla Apollo som är ganska bra på att ta plats. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA