Ett försök till familjebild

God morgon hörrni! Inlägget får prydas av vårt försök till en familjebild. Det var inte lätt att få till en bild på oss. Antingen tittade vi åt olika håll eller så var fokusen inge bra. På den här bilden är iallafall fokusen helt okej ändå. 

Idag vaknade vi upp till ett tjock lager med ute. Kunde knappt se hustaken. Börjar sakta lätta här under mitt morgonkaffe. Dimma är verkligen något som jag tycker är så himla häftigt, det är en sån mystik runt det. Magi från naturen. Tycker det är lite extra mysigt att gå ut när det är dimmigt. Tog för några år sen en otroligt vacker bild ut över vattnet en dimmig dag och det enda man kunde se var en segelbåt, den bilden kan åker fram i något framtida inlägg.
Men dagen kommer inte va så mysig som dimman för jag ska göra något så roligt som att gå till tandläkaren. Jag har ingen lust med det. Nu när jag har blivit äldre har jag börjat hata att gå till tandläkaren. Det har blivit en mer ångestladdad situation runt det. Förstår inte riktigt varför. För två år sen fick jag panik av att åka iväg till tandläkarn och var tvungen att ställa in, dock tror jag då att det var kombinationen av att jag skulle åka kommunalt och besöka tandläkaren. Känner mig inte lika ångestladdad som då även om jag hellre skulle ligga hemma under täcker med grabbarna än att gå iväg.  

Hoppas iallafall att ni får en fin torsdag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA