Helt ur fas

God eftermiddag kära ni! Den här dagen har varit helt värdelös vill jag nästan säga. Började med att jag inte fick mycket sömn inatt, jag hade svårt att sova och Enzo var dålig i magen. Så på grund av natten har hela dagen känts mosig och seg trots att jag var iväg och lyckades handla med min kontaktperson. Hela kroppen har varit ur fas. 
Trots bristen på sömn har jag ändå lyckats få lite saker gjorda i hemmet. Försöker komma ikapp med städning som har hamnat helt ur fas senaste veckorna. Det får mig att vilja rensa mer bland mina saker så att jag har mindre att städa. Hoppas innerligt att imorgon möter jag dagen med ny energi och ny inspiration. 
Imorgon hoppas jag på ett härligt höstväder. Tycker nog att det är dags att bilder på mig och hundarna. Brukar ju fånga mig och Enzo på bild men för stunden är ju familjen lite större. Hoppas på att jag kan få till nåt fint på oss tre. Om inte annat ta mysiga härliga höstbilder. Färgerna börjar verkligen komma fram på träden. Temperaturerna som kommer nu får en att bara vilja ta en långpromenad och sedan mysa ner sig under täcket framför en bok eller film. 
Sara Ekman:

Åh hoppas du kommer i fas snart igen o att imorgon blir en grym dag med massor av energi <3

Svar: Idag var verkligen mycket bättre :D <3
Denise Taylor

2019-09-24 @ 19:46:29
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Ida:

Åh hoppas dagen imon blir bättre! Ibland har man lite off-dagar! Låter ju supermys med nya bilder imon, ska bli roligt att se :D

Svar: Idag blev det mycket bättre :D kände mig verkligen kreativ idag!
Denise Taylor

2019-09-24 @ 21:01:28
URL: http://idanilssonphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA