Sovmorgon

God förmiddag mina sköna bönor! Gav mig lite sovmorgon idag. Välbehövligt. Behövdes även pågrund av att jag tog lugnande igår. Jag har haft så svårt att somna senaste nätterna vilket jag tror beror på att Enzo inte är här, men kände att inatt behöver jag somna utan problem. 
I eftermiddag bär det av till Stockholm för att umgås med min familj. Det ska bli riktigt kul och mysigt att komma över till pappa. Sova i mitt gamla rum. Jag har inte sovit över hos min pappa på år så det kommer definitivt kännas ovant att göra det. 

Men nu är det dags att göra mig redo för dagen. Jag har lite olika saker att ta tag innan jag sätter mig på bussen till tåget. Tvätta, städa, packa och skriva på inlägg. 
Hoppas ni får en lika fina helg som jag har planerat att ha!
Malin:

Åhhh så underbart med sovmorgon ❤️

Svar: Verkligen, man måste ta tillfället när det kommer :D
Denise Taylor

2019-09-13 @ 18:36:44
URL: http://happym.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA