Väntar på Koffeinet

God morgon! Hur mår ni idag? Själv är jag seg som bara den har rester från gårdagen att ta tag i. Efter att jag handla däcka jag helt och var så i princip hela dagen. Så idag måste jag göra det jag inte gjorde igår. Fast det ska jag nog fixa utan några större problem idag. Tvättmaskinen är redan igång medan jag dricker mitt morgonkaffe. Väntar på att koffeinet ska kicka in så att jag får kraft till att göra mina måste idag. 
Gubben kommer antingen inatt eller imorgon men vill göra hemmet perfekt inför att han kommer hit så att vi bara kan mysa och ha en underbar tid tillsammans. Distansrelation gör verkligen att helgerna blir heliga och jag har ingen lust att spendera den på att städa eller göra något annat än att bara vara med honom. Vi har en lugn helg framför oss, på söndag hämtar vi Enzo och Space. 
Har saknat Enzo samtidigt som det har varit sjukt skönt att prioritera mig själv för en gångs skull. Men ska bli kul att ha pojkarna här. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA