Vill rensa

Hallå där! Onsdag redan, veckan flyger iväg. Sov iallafall bättre inatt även om jag vaknade flera gånger. Jag hade lätt att komma upp och även Enzo men Space han är en sån där som gillar att dra sig, får tjata på lillkillen att han måste komma för att vi ska ut på morgonpromenad. Dock kommer han ner och är väldigt glad över att vi ska gå ut. och gör sin lilla dans.
Idag var det verkligen höst i luften och även färgerna i skogen skrek att hösten är här. Ska försöka springa ut med kameran med och utan hundar idag och se ifall jag kan få till lite fina bilder. 
Idag hoppas jag på att mina påsar från Sellpy kommer. Vill verkligen göra en stor utrensning. Finns för mycket saker i min garderob. Har kläder som jag tror att jag ska använda med inte riktigt kommer göra. Hoppas på att kunna tjäna en liten slant på att skicka iväg dem till Sellpy. Har lite kläder som redan är nerpackat i en påse som jag vill bli av med. 
Det är en sån befrielse att kunna rensa ut hemma. Oavsett vad det är man rensar. Men rensa inte bort saker som du faktiskt använder, blir så dumt då. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA