Inga aprilskämt här

Inga aprilskämt från mig, brukar aldrig ske i vanliga fall heller. Dock kändes min natt som ett aprilskämt. Vakna till och från hela tiden. Slog rekord för hur många gånger jag gick på toa på en natt. Som tur har min morgon känts väldigt harmonisk. Hade en perfekt avkopplande morgonpromenad. Kändes underbart med en sån avslappnad runda. Enzo var så lugn och fin. Njöt varje sekund av vår promenad.

Ska försöka småfixa här hemma idag, spåna på idéer med mamma både innehåll till mina sociala medier och inredning till min lägenhet. Har eventuellt kommit på en lösning för att få en säng med både bra förvaring och som känns som en säng. Ska även bolla idén med pappa. Känns som det är så mycket som snurrar i mitt huvud nu. Vet inte riktigt vilken tanke eller idé jag ska ta tag i först....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA