Vecka 15 | Toppar & Dalar

Ska i fortsättningen försöka få upp dessa inlägg på söndagar!
Ännu en vecka har farit förbi i en raskt tempo. Hinner inte riktigt med. Tycker ändå att den här veckan har varit helt okej. Jag har haft lite att göra några dagar och dagar jag inte haft saker att göra har jag sett till att få något annat roligt gjort.
Bestämde mig för att börja veckovlogga. Något jag tänker försöka fortsätta med fram till att lilla tjejen kommer iallafall (hoppas på att orka/hinna det sen också). Måste bara få in en rutin att redigera videon lite varje dag så att det inte blir för mycket att redigera på söndagen då det är den dagen jag vill helst få upp videon i samband med detta inlägg.

På samma gång som veckan har flytit på har den ändå känts lite hackig. Kanske för att humöret har gått lite upp och ner under veckan och även haft lite svårt med sömnen. Sånt är livet och alla veckor kan inte vara perfekta heller. Kan iallafall säga att jag har haft veckor i mitt liv som har varit tusen gånger jobbigare, så länge jag inte har en vecka där livet rasar samman är jag ganska nöjd ändå.
Toppar:
  • Började vlogga
  • Fick rummet städat
  • Min lilla tjej i magen mår bra
  • Lyckats trotsa känslan och göra saker trots att jag kände mig låg
  • Njutit av vårvärmen som kom
  • Tagit hand om mitt yttre vilket gör att mitt inre mår lite bättre
  • Gjorde lite påskmys åt mig och mamma

Dalar:
  • Haft lite ångest under veckan
  • Övertänkt för mycket
  • Allt jag ville få gjort den här veckan blev inte gjort
  • Påskens planer blev inställda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA