Mys är temat för dagen

God förmiddag mina sköna bönor! Idag mår jag 100 gånger bättre än vad jag gjorde i fredags. Grillade hemma hos pappa igår eftermiddag, tog även en mysig  kvällspromenad tillbaka dit då jag hade glömt Sandreas termos. Vi har haft balkongmys efter morgonpromenaden.
Fick inte många sidor lästa då jag blev distradherad av alla mina olika former av bebisar. Fast vi hade mysigt på balkongen. Drack mitt iskaffe, gullade med Sandrea och Apollo. Enzo var fullt upptagen med att hålla utkik. Jag har planerat en slappar dag idag, känns som det behövs. Bara mysa. Fixa med hemmet kan jag göra om jag verkligen känner för det. Har ingen press på mig idag. Tänker inte ha dåligt samvete om jag bestämmer mig för att lägga mig och sova med Sandrea i två timmar eller spendera hela dagen framför TVn. Mys är dagens tema. Ska börja med att själv duscha efter att jag blev så svettig igår och sedan ska lilla damen få ett bad. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA