En outfit secondhand

Jag är så tacksam för att jag hittade två klänningar i min garderob som passade så fint nu. Kombinerade den ena klänningen som jag har fått efter en annan med en kofta som jag har fått efter min mamma och ett halsband som jag har haft så länge jag kan minnas. Vill säga att jag har hittat halsbandet på någon loppis. En hel outfit som jag skulle säga definitivt är secondhand. 
Tycker det är roligt när du har en neutral tröja/jeans eller som i detta fall en klänning i grått, då kan du piffa upp det med en kofta eller någon annan tröja som har lite roligare färg. Lättare att matcha något färgglatt om grunden har neutrala färger. Så tänker jag iallafall. Jag gillar dessutom när mina kläder är avslappnade men ändå ser uppklätt ut.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA