Han är hemma igen

God förmiddag mina kära läsare! Hur mår ni idag? Själv är jag är glad och nöjd med att ha Enzo hemma igen, hade en otrolig ångest inför att lämna honom sist. Kändes som han var rätt nöjd med att vara hemma igen också trots att inte har något emot att vara hos C. När jag lämnade honom förra veckan tittade han inte ens tillbaka efter mig men det är egentligen en bra tecken på att han trivs när han är hos C.

Insåg precis att det är fredag idag. Den här veckan har verkligen försvunnit förbi mig. Två dagar slösades åt att sitta på akuten för att sedan få veta att dom inte hittar nåt fel på mig. Bättre det än att något är trasigt i kroppen. Min kropp ska ändå hålla för två. 
Idag ska jag på möte för att se vad för typ av praktik/sysselsättning vi kan hitta på. Vill så gärna hitta något som fungerar för mig. Behöver det, behöver det för att bygga upp mitt självförtroende. Även om jag ger mig en klapp på axeln för att jag försöker och inte ger upp känner jag ändå att jag måste hitta något som min hjärna kan känna fungerar. Kan inte sitta hemma hela tiden trots att jag är hyfsat duktig på att sysselsätta mig själv. Berättar sen vad vi kommer fram till efter mötet. 
Tror på att allting kommer ordna sig tillslut!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN: JOHANNAEWA